Translate

niedziela, 27 grudnia 2020

Święta, święta i po...

 świętach...Ostatni tydzień minął mi nawet nie wiem kiedy. Dobrze, że do Wigilii miałam trzy dni wolnego więc mogłam sobie na spokojnie pogotować i ogarnąć mieszkanie. Prawie do końca trwała produkcja żeby zdążyć na czas z prezentami. A jak u Was? Wypoczęci? 







WOŚP zbliża się wielkimi krokami to i Jurki Owsiaki się szyją na licytacje. 



Następne posty będą dopiero po nowym roku. Maszyna głęboko schowana i nie mam na razie zamiaru haha robić sobie bałaganu w wysprzątanym mieszkaniu. 

To już teraz chcę Wam życzyć samych wspaniałości w tym Nowym 2021 Roku.

7 komentarzy:

  1. Chusteczniki są cudowne, jestem nimi zachwycony!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak w tym roku bardzo wypoczęłam. To były piękne, ciepłe, święta :). Chusteczniki są śliczne! Pierwszy raz tak ozdobione widzę i bardzo mnie zachwyciły. No a szyty J. Owsiak jest boski :)).
    Moc uścisków posyłam i wszystkiego dobrego na ten poświąteczny i noworoczny czas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiolu, jak zawsze podziwiam Twoje prace. Jurek jak żywy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace,Wszystkiego Najlepszego w NOWYM ROKU.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace!!! Jurek - fantastyczny!!
    Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń