Translate

wtorek, 1 października 2019

Lalka spersonalizowana, mini dinozaur i poduszka :)

 Pomału wdrażam się się w pracę to będę miała troszkę mniej czasu na szycie. Zostaną mi już tylko wieczory. Ale coś tam zawsze powstanie. 

Jako pierwszy powstał króliczek dla pewnej dziewczynki :)



Uszyłam taką mniejszą wersję, kieszonkową dinozaura 


Zbliża się Dzień Nauczyciela i jako prezent z tej okazji dla pewnej Pani Dyrektor przedszkola uszyłam właśnie podobiznę Pani Dyrektor






I na koniec tygodnia poduszka dekoracyjna z tulipanami :)



Miłego tygodnia Kochani :) Dziękuję za każde miłe słowo.













9 komentarzy:

  1. Wiolu, Pani Dyrektor jest super, już sobie wyobrażam radość obdarowanej osoby. Króliczek i dinozaur bardzo urocze. A poduszka z tulipanami niezwykle dekoracyjna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolu, zakochałam się w Pani Dyrektor i w króliczku. Wszystkie Twoje prace są prześliczne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace,masz super pomysły i solidne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękne szyjątka!! Super jest podusia, bardzo pomysłowo :) Miłego dnia życze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Same słodkości, a ta pani dyrektor to prawdziwy anioł musi być :) Poduszeczka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne! ciężko stwierdzić co piękniejsze :) lala pierwsza wymiata

    OdpowiedzUsuń
  8. wstyd sie przyznać, ale juz dość dawno nic nie uszyłam ( ja fanka maszyny) ale Ty mnie i tak zadziwiasz za każdym razem ilością, jakością i pomysłami:) Piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  9. PIĘKNIE jak zawsze!!! Uwielbiam tu zaglądać!!

    OdpowiedzUsuń