Translate

poniedziałek, 23 września 2019

Poduszki, maty i ...

Witajcie Kochani !!!
To już ostatni taki " rozpasany" szyciowo tydzień. Niedługo wracam do pracy i nie będę już miała tyle czasu na przyjemności. W tym tygodniu prawdopodobnie zaczynamy też siatkówkę z czego bardzo się cieszę bo po trzech miesiącach rozruszam moje stare kości.
Zeszły tydzień nie leniuchowałam, poszyłam trochę. Zacznę od dinozaurów, taka mała odskocznia od szycia ciągle tego samego.




Dokończyłam 4 maty sensoryczne. Pierwszy raz szyłam dla chłopca i to aż 3 maty od razu.







Dla dziewczynki też jest :)



Uszyłam też dwie poduszki do przedszkola :)


I poduszkę pszczółkę


I na koniec tygodnia powstała torba pikowana na zamek we flamingi :)


Kochani, bardzo się cieszę z każdego Waszego komentarza , cieszę się również bo coraz więcej nowych osób zagląda na mój blog a dzięki temu i ja mogę poznać wielu wspaniałych artystów. 
No uwielbiam Was po prostu. Trzymajcie się cieplutko wszak dzisiaj pierwszy dzień jesieni. U mnie zapowiada się dość słonecznie.

14 komentarzy:

  1. Ależ to są małe dzieła sztuki! I ile radości muszą sprawiać nabywcom :D Podziwiam za talent i kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mojego synka byłyby idealne ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiolu, bardzo podziwiam Twoje uszytki. Tym razem dinozaury skradły moje serce.
    U mnie też dziś słonecznie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Następne cudowności,super wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Twoje prace są przepiękne i perfekcyjnie wykonane.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje prace to istny majstersztyk, są wspaniałe, a sam jestem pełen podziwu. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta mata! Możesz coś więcej o niej opowiedzieć? Z jakich jest materiałów itd. Czy można ją gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maty mają 125cm na 125cm. Materiał to bawełna, spód polar minky, środek to 3 cm owata. Posiadają elementy szeleszczące, dzwoniące, piszczące,dużo metek.

      Usuń
  9. Jakie śliczne śliczności. Maty są świetne dla maluszków ale najbardziej podoba mi się pszczółka ^^ świetna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miło oglądać Twoją twórczość. Wszystko jest tak starannie dopracowane. Zawsze lubiłam grać w siatkówkę, natomiast nienawidziłam kosza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dinozaury są super🙂
    Maty wspaniałe się prezentują 🙂
    Wszystko perfekcyjnie wykonane, aż miło popatrzeć 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe projekty -zresztą jak zawsze! :) maty sensoryczne są fantastyczne, na pewno maluchy je pokochają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne poduchy- muszę jedna uszyc, tylko zabrać sie za nią nie mogę;) mnie jednak zaskoczył fakt, że mogłam wejść na Twojego bloga z innego bloga niż mój, muszę wiec sprawdzić ustawienie.Miłogost weekendu

    OdpowiedzUsuń