Translate

poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Dwa tygodnie...

Tyle tylko miałam szyciowego urlopu a miałam odpoczywać dwa miesiące. No co ja zrobię, że odmawiać nie umiem. Żeby nie było, broniłam się nogami i "ręcami" a na koniec i tak się zgadzałam. No asertywna nie jestem. A  że w zeszłym tygodniu miałam troszkę wolnych dni to poszyłam co nieco . Jako pierwszą uszyłam parę ślubną- blondi i strażak 







Zarzucę Was dzisiaj zdjęciami, a co? Mam nadzieję, że wytrwacie do końca.
* Też uproszona torba pikowana na zamek :)



Nie chcę straszyć ale za dwa tygodnie kończą się wakacje ( który rodzic się cieszy? ja,ja !!! ) więc pewne dwie siostry potrzebowały nowe worko-plecaki




 Dla dwóch małych dam, które będą stawiały swoje pierwsze kroki w przedszkolu uszyłam worki.





I to na tyle dzisiaj. Jeszcze nie wiem co będę szyła w tym tygodniu ale na pewno na nudę narzekać nie mogę. Zamówię materiał i wtedy... hulaj dusza...
Dziękuję Wam Kochani za tak miłe komentarze. One uskrzydlają i powodują, że z chęcią siadam do maszyny. Wielkie buziaki dla Was. Do zobaczenia za tydzień :)

8 komentarzy:

  1. Beautiful items *_*

    Want to follow each other?

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolu, podziwiam Twoje szyjątka. Para jest super. A torby i worki praktyczne i ozdobne jednocześnie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blondi i strażak pasowałoby do wesela mojej kuzynki. Piknie wyszło. Nie umiesz odmówić a inni nie potrafią odpuścić widząc jakie cuda szyjesz. Rok szkolny na szczęście już na mnie nie robi wrażenia. jakbym nadal była nauczycielką pewnie bym już włosy z głowy rwała xD. Woreczki są cudne, na pewno pocieszą dzieciaczki, że laba się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się coś kocha, to długo bez tego się nie wytrzyma... Same cudowności u Ciebie! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak zawsze śliczności u Ciebie. Wszystko dopracowane, tak jak powinno być, przy ręcznej robocie :) Jestem zachwycona wszystkim, ale woreczki i plecaczki szczególnie mnie ujęły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz ogromny talet, wszystko jest śliczne <3 Córcie z pewnością zadowolone z takich worków:) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne rzeczy stworzyłaś :) para ślubna - świetna, do tego cudownie sfotografowana :) Worki są cudowne - imiona pięknie stworzyłaś, widać, że zadbałaś o każdy detal :)

    OdpowiedzUsuń