Translate

poniedziałek, 22 lipca 2019

Jeszcze chwileczkę, jeszcze momencik...

I będę miała pokończone wszystko co miałam zamierzone. Zacznę ten szyciowy urlop. A tym czasem mam do pokazania wytworki z zeszłego tygodnia. Zacznę od kolejnej maty sensorycznej, też różowej bo i ta jest dla dziewczynki.








Uszyłam trzy torby jako podziękowania :)




W tym tygodniu mało miałam czasu na szycie, więcej świętowałam. Obchodziłam urodziny, świętowaliśmy obronę pracy magisterskiej córki, byliśmy na urodzinach przyszłego zięcia i jego brata. Jednym słowem rozrywkowy tydzień ale na koniec powstał jeszcze miś strażak Bartek.


Ja od dziś na urlopie, prócz szycia mam zamiar troszkę poodpoczywać. Mają wrócić upały więc myślę, że urlop będzie udany. A Wy urlopujecie, odpoczywacie? miłego tygodnia Kochani !!!

12 komentarzy:

  1. Cudny misio,a mata rewelacja,przydałaby się taka niebieska dla mojego synka☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna i pomysłowa kolderka 💚💛💙

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiolu, torby są super i jedyne w swoim rodzaju. Mata na pewno sprawi ogromną frajdę maleńkiej dziewczynce. I jaki sympatyczny i dzielny misio.
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i gratulacje dla córy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolna z Ciebie kobieta.
    Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :) I gratulacje dla córki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ciekawości zajrzałem i ... zachwyciłem się. Udanego odpoczynku. Wróciliśmy z Roztocza i okolic. Polska jest jednak piękna i warto jej poświęcić nie tylko parę dni urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolniacha jesteś! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko co zrobisz jest piękne Torby w cudownych kolorach. Miłego, słonecznego urlopu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń