Translate

wtorek, 3 września 2019

Dużo tego :)

Witajcie Kochani :) Nie wiem od czego zacząć bo dużo, dużo tego ale chyba nie pokażę dzisiaj wszystkiego co naszyłam przez ostatnie dwa tygodnie bo zanudzilibyście się totalnie. Część dzisiaj część za tydzień. Zacznę więc od początku :)
- kostka sensoryczna dla Mikusia






Dla niego też powstał króliczek z metryczką 





A tak przy okazji uszyłam jeszcze jednego królika, tak żeby mieć w zapasie , tym razem w szarościach :)




 Koniec wakacji to do szkoły, przedszkola powstawały iście hurtowo worko - plecaki ( ale wszystkich dzisiaj nie pokażę )




Przedszkole to i poduszka do przedszkola :)


 I na niej dzisiaj zakończę pokazywanie co uszyłam w ostatnim czasie. 
Bardzo Wam dziękuję za tyle miłych słów na temat moich uszytków. Kocham to co robię i mam nadzieję, że starczy mi siły i chęci przede wszystkim na dalsze uszczęśliwianie. Tak uszczęśliwianie, mogę tak napisać z czystym sumieniem. Lubię  patrzeć na te szczęśliwe twarzyczki gdy są obdarowywane moimi uszytkami. 
Do zobaczenia za tydzień. Dziękuję wam, że jesteście tu ze mną. 


9 komentarzy:

  1. Wspaniałe rzeczy tworzysz:) ciekawe, praktyczne, od serca :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj synuś pokochalby te zabawki☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są Twoje uszytki, Wiolu. Królisie takie słodkie!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace i superkolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzysz prześliczne rzeczy. Króliki są przeurocze.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreujesz same wspaniałe cuda, jestem pełen podziwu, wielkie, wielkie brawa dla Ciebie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałości tworzysz. :))) Miło się czyta słowa kobiety z tak dużo pasją, kobiety, która cieszy się, że może podarować radość innym, cudowne, dla mnie to jest cudowne. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, uszczęśliwisz jeszcze wiele osób. :))) <3

    OdpowiedzUsuń