Translate

poniedziałek, 4 marca 2019

Zaległości trochę :)

Dawno mnie tu nie było. Po pierwsze nie miałam co pokazać a po drugie jak już miałam co pokazać to mi się nie chciało. Dzisiaj troszkę nadrabiam. Jako pierwsza powstała lalka spersonalizowana . We własnej osobie powstała Joanna Szczepkowska. Dzisiaj będzie wręczona więc mogę chyba już ją pokazać. Czy podobna choć trochę?  Oceńcie sami.



Następnie uszyłam Królewnę Śnieżkę w wersji blond. Jest to lalka spersonalizowana uszyta na podstawie zdjęcia. Uszyta była dla Zosi z okazji jej urodzin :)



Dla czterech chłopców uszyłam króliczki





I na koniec tygodnia powstał worko - plecak dla dwuletniej Ewy, która za parę dni ma urodziny.




Na tyle dzisiaj:) Miłego tygodnia Kochani !!!

8 komentarzy:

  1. Śliczności!! Pani Szczepkowska wyszła super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostrzegam spore podobieństwo aktorki w tej lali. Króliczki są fantastyczne! Worko-plecak piękny. Śliczna jest ta tkanina w biedroneczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda z tych rzeczy to wyjątkowy prezent :) króliczki są obłędne :) Twoje pomysły są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci wyszły te laleczki, króliczki są słodziutkie a i worki super ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne! Laleczki są superowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mistrzostwo świata! :D Aplikacja na plecaku - poezja :D

    OdpowiedzUsuń