Translate

poniedziałek, 12 marca 2018

Udany tydzień :)

Lubię tak, gdy jest dużo szycia. Jestem wtedy bardziej zorganizowana. Troszkę poszyłam . Jako pierwszy powstał Pan Owiec dla małego Leona, który niedawno się urodził :


Do kompletu uszyłam poduszkę królika



Tak się ją fajnie szyło, że uszyłam jeszcze jedną, tylko w innym kolorze


Córka wybierała się na 1 urodziny i poprosiła aby uszyć jej takiego króliczka z jedynką, w spódniczce tutu...




Na zajęciach naszej grupy Decou Forte ozdabiałyśmy jajka styropianowe


Po raz pierwszy szyłam łabędzia. Może troszkę jest nieproporcjonalny ale sama robiłam formę na niego. 


A, że to czas przed Wielkanocą to powstają nadal króilki. Już dawno nie szyłam ich tyle



A ten jest dla Pani doktor - ginekolog, dlatego ma kitel


I na koniec tygodnia uszyłam jeszcze poduszkę OKO :) Niebieskookie górą !!!


Mam nadzieję, że jest kolorowo i różnorodnie. Nie nudzi Was, że w kółko pokazuję to samo?
Fajnie, ze wpadacie tu jeszcze od czasu do czasu.  Pozdrawiam cieplutko :) Do pokazania za tydzień .

8 komentarzy:

  1. Wszystko cudne i króliki i poduszeczki!!! Łabędź wyszedł cudnie!!!
    Fajne materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. Poduszki królika mnie zachwyciły, są bardzo pomysłowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Szaleństwo!!! No brak mi słów... :))) Tyle cudowności!!! :D
    I łabędź... Też za mną chodzi! Śliczny! Te nóżki z butami <3
    Więcej takich pracowitych tygodni Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace! owieczka mnie zauroczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace, jak zawsze :) Dzisiaj urzekł mnie najbardziej króliczek w tutu, boski jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie urzekł Pan Owiec! Jakież one są rozkoszne!

    OdpowiedzUsuń