Translate

poniedziałek, 30 grudnia 2019

Kolejny rok za nami...

Witajcie w przed ostatni dzień roku. Podsumowań jak zwykle nie robię. Mogę tylko napisać, że ten rok pod względem szyciowym był gorszy niż poprzednie ale za to miałam więcej czasu na odpoczynek a to mnie bardzo cieszy . Cały czas biję się z myślami o zakończeniu mojej przygody z szyciem ale tak szczerze to szkoda mi troszkę. Dzięki temu poznałam ( wirtualnie też ) tyle wspaniałych osób, rękodzielników i to chyba mnie najbardziej powstrzymuje. A tym czasem pokarzę co jeszcze powstało w te ostatnie dni przed  Świętami.

Poduszki dla Lenki i Aleksa. 





uszyłam też torby :)




Cóż mogę Wam życzyć na ten Nowy Rok? Przede wszystkim zdrowia, odpoczynku i niekończącej się weny. Do Siego Roku Kochani !!!

6 komentarzy:

  1. Wiolu, śliczne poduszeczki, no i jak tu nie podziwiać Twoich wspaniałych toreb?
    Samych dobrych dni w tym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające! ❤️ Poduszeczki sa przesliczne, a torby niesamowite :) wszystkiego najpiekniejszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że szkoda byłoby gdybyś zrezygnowała z tego "małego" hobby :) tak fajnie Ci to wychodzi! :) jak zwykle pokazujesz mnóstwo ciekawych rzeczy. Poduszka z traktorem jest superowa ;) wszystkiego pozytywnego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne podusie :) Torby jak zawsze bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace, poduszka byłaby wspaniałym prezentem dla nie jednego malucha. A takich toreb w sklepie sie nie kupi.😘

    OdpowiedzUsuń