Translate

poniedziałek, 19 marca 2018

Owieczki i takie tam...

Troszkę się uspokoiło z owieczkami ale już wracają. Na początku tygodnia uszyłam owieczkę dla Lili. Miało być różowo i tiulowo :)


Do tego torba w koty dla małej damy 


Fajny komplecik, prawda?


Róż i szary to kolor, który najczęściej szyję 


I wszystko zapakowane w woreczek 


I na koniec tygodnia ślubna para owieczek 


Niewiele ale też i czasu brak. Od wrześnie będzie mnie tu jeszcze mniej. Zmieniam pracę co wiąże się z większą ilością godzin w pracy a mniejszą ilością godzin dla przyjemności. No ale cóż życie. Cieszę się tym co mam. Cieszę się z każdych Waszych odwiedzin z każdego komentarza. Na zajrzenie do Was będę musiała znaleźć chociaż chwilkę. Dziękuję Wam, że jesteście, buziole. 

12 komentarzy:

  1. myślałam, że te owieczki są mniejsze, ale dopiero teraz widzę że są dość duże;)
    ale jak zwykle wszystko piękne:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne owieczki!!! Torebka jest super - wspaniały komplecik!!!
    Literki super - lubię takie połączenie kolorystyczne!!
    Ślubna para super się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplecik i owieczka i torebka. Ślubna para też mi się podoba. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne!!! Cudownie wykonane i jak zawsze śliczne :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu cudowne dekoracje. Torba śliczna. Zazdroszczę talentu i pozdrawiam gorąco -:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze króliczki!!!Pozostałe prace też super!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczyńskie owieczki są the best!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace,gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Owieczki już dawno skradły moje serce,a ślubna para jest czaderska:)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny komplecik młoda dama na pewno jest zachwycona, no a ślubne jeszcze fajniejsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są śliczne!Owieczka w tiulach jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń