Translate

niedziela, 6 grudnia 2020

Prezenty świąteczne :)

 Do świąt co raz bliżej. Co raz mniej czasu na przygotowania. Ja jak zwykle jak co roku wszystko na ostatnią chwilę. Pomału robią się i szyją prezenty , muszę zdążyć na czas aby wszyscy byli szczęśliwi. 

Zacznę od szkatułek i chusteczników. Wydaje mi się, że to dość ciekawe i oryginalne prezenty dlatego mam na nie ciągle zamówienia :)




Uszyłam jeszcze jednego dinozaura bo te poprzednie szybko znalazły nowych właścicieli


Dla Oliwki uszyłam kostkę sensoryczną :)







Na dzisiaj to tyle. Dziękuję Wam za każde odwiedziny a zwłaszcza za pozostawione słowo. Wierzcie mi to zawsze motywuje. Pozdrawiam cieplutko :)

5 komentarzy:

  1. Takie wspaniałe prezenty zachwycą obdarowanych.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny dinozaur! Jeśli chodzi o ten chustecznik, to sama mam takie w domu. Dostałam od mamy bodajże na urodziny, która kupiła go od swojej znajomej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające prace!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne i pomysłowe wszystkie prace.

    OdpowiedzUsuń