Translate

poniedziałek, 16 grudnia 2019

Wychodzę na prostą ...

Oczywiście z zaległościami. Jako pierwszy będzie dzisiaj prezent dla pewnej 6-cio latki, która lubi jednorożce i kucyki Pony. Zaszalałam i połączyłam w jedno to stworzonko i powstał Rainbow Dash.





Zdjęć mam o wiele więcej haha ale nie będę szalała bo mam co jeszcze pokazywać. 

A że ostatnio szyję coś parami to uszyłam i drugiego. Ten zapewne będzie prezentem pod choinkę.




Uszyłam też dwie narzutki na łóżka dla dziewczynek. Liski i sowy rządzą :)





I obrus na świąteczny  stół , długi na 3,5 metra


Dla kociary na Mikołajki uszyłam poduszkę ... oczywiście w koty


Torby pikowane na zamek w łapki ( nie wiem czy to psie czy kocie?)



I tym sposobem dobrnęłam do końca z zaległościami ale ręki nie dam sobie uciąć, że to wszystko. Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was bardzo. Pomału  kończę szycie, czas zabrać się za przygotowania do Świąt. A jak u Was, czujecie już tą magię? Ja odkąd  nie mamy śniegu na Święta nie czuję jej w pełni. Wiem, że nie chodzi w tych Świętach o śnieg ale to taki powrót do dzieciństwa trochę. 
Rozpisałam się trochę a tu trzeba do pracy uciekać. Buziaki dla Was Kochani i trzymajcie się cieplutko :)

14 komentarzy:

  1. Wiolu, wspaniale szyjesz. Te kucyki- jednorożce są takie urocze i sympatyczne.
    Ja nie lubię śniegu i zimy, więc na pogodę nie narzekam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolu imponujesz nam totalnie. wszystko co uszyłaś pozytywne zaskakuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęka mi opadła - nie lubię tego powiedzonka, ale tym razem tak jest. Tyyyle szycia, tyyyyle pracy, a wszystko takie idealne, że aż chce się oglądać.
    ps. obrusowa to taka tkanina, czy sama zszywałaś różności. Jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa, one motywują bardzo. Obrus to bawełna z jednego kawałka. Dł na 3,5 m a szer na 160 cm

      Usuń
  4. Jest co podziwiać, jest się czym zachwycać, same cudeńka. Podziwiam cię za Twoje zdolności. Szkoda, że nie ma śniegu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. you have a nice blog, I follow you on gfc #188 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace :) kolorowe szaleństwo bardzo mi się podoba :) narzutki i poduszka też. Tworzysz różnorodnie - rewelacja :)
    Ja już zapomniałam jak to jest kiedy w święta jest śnieg ;) ostatni raz było biało chyba jak miałam 5 lat - ledwo to pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znów tyle wspaniałości u Ciebie. Jednorożce są boskie :D. Mam 26 lat a nadaj mi się oczy świecą jak widzę jednorożce, no nie poradzę, przytuliłabym <3. Narzutki tez mają śliczne wzorki, sowy najlepsze :D
    Przygotowania do świąt stanowczo za wolno mi idą, stawiam na pełny luz. Jak nie umyję okien i tak się odbędą :D ale tego śniegu to faktycznie brakuje, słonce przygrzewa, aż człowiek zapomina, że zimę mamy :P
    Całe szczęście już Cię nie przekierowuje na tą dziwną stronę. Trudno się wcześniej dowiedziało bloga ale już jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym Wesołych Świąt Kochana, miłości, pyszności, prezentów i radości :) Wszystkiego co najlepsze i dużo weny twórczej w Nowym Roku również :*

      Usuń
  8. nice post. I follow you on gfc #189 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Także jestem pod ogromnym wrażeniem, masz wielki talent, podziwiam wielce... Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje prace są przepiękne!

    Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowych, rodzinnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych,wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten jednorożec jest cudowny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń