Translate

poniedziałek, 27 maja 2019

Zdążyłam...

Uff... zdążyłam z wszystkimi torbami przed Dniem Matki. W zeszłym tygodniu działo się oj działo. Uszyłam 11 toreb. Najczęściej wzory się powtarzają ale cóż jak takie właśnie się podobają:)







Powróciły tukany, tym razem na worko - plecaku. Koniecznie miały być dodatkowo grochy, więc są - na zewnątrz i wewnątrz.



I na koniec tygodnia dawno nie szyta zwykła " dziadówka" . Miała być wersja taka damsko-męska więc żaden róż nie wchodził w rachubę :)



Tydzień był pracowity ale mnie to bardzo cieszy. Dziękuję Wam za każdy tak miły komentarz. Udanego tygodnia Kochani !!!

10 komentarzy:

  1. Wspaniałe są te Twoje torby, cudny dobór kolorów i wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie śliczne :) Ja bym wybrała granatową w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach, wcale mi nie przeszkadza, że się powtarzają :) bardzo mi się podobają, mogę je często oglądać :) wzór z dmuchawcami jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybór ogromny w cudownych torbach. Kolorystyka super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne,gustowne i solidnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne torby. Zazdroszczę talentu. Najbardziej jednak podoba mi się opcja numer 1. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torby pierwsza klasa :) Wspaniałe :*

    OdpowiedzUsuń

  8. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing.Thank for your very good article...!

    sbobet
    sbobet
    sbobet
    sbobet

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for all your effort that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!

    free slots
    slot games
    slot online
    slots

    OdpowiedzUsuń