Translate

poniedziałek, 20 maja 2019

Ciąg dalszy...

Chciałabym Wam pokazać coś nowego ale niestety, królują nadal torby. Dzisiaj pokarzę tylko dwie ale w następnym tygodniu jak  uda mi się skończyć wszystkie to... strach się bać haha. 

Pierwsza w tukany. Tu nie mogłam się już doczekać tego materiału bo ileż można szyć z tego samego. Ta jest jedna jedyna ( na razie haha)


 A tą już znacie :)


Udało mi się też uszyć kostkę sensoryczną dla maluszka, który miał się urodzić w zeszłym tygodniu :)








 I to na tyle dzisiaj . Udanego tygodnia Kochani )


9 komentarzy:

  1. Śliczne i pomysłowe torby. Nawet dzieciaki wyjdą od Ciebie zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super projekty:) wzór tukanowy bardzo wakacyjny :D A kostka dla maluszka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kostka byłaby idealna dla mojego synusia, obserwuję i pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ty jesteś zdolna,pięne torby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zauroczona Twoimi torbami są cudowne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne super wytwory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się popytu na torby są świetne, ładne i solidne, a tukany wymiatają :D Kostka sensoryczna wyszła Ci prześliczna. Oskarek będzie miał z nią dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, wspaniałe wzory 😍😍

    OdpowiedzUsuń