Translate

poniedziałek, 4 czerwca 2018

Pół na pół :)

Połowę tygodnia szyłam a drugą się obijałam. Wiadomo nie szyłam w środę bo po pracy byłam już zmęczona, zmęczona upałami. Zrobiłam sobie wolne od szycia bo później czekała mnie jeszcze siatkówka. Czwartek Boże Ciało, święto więc nie wypada a w piątek Dzień Dziecka, który spędziłam z moimi dziećmi. Przez resztę tygodnia troszkę poszyłam. I tak na początku tygodnia powstały dwa króliczki dla sióstr bliźniaczek :)




Późnej był Owiec Zbyszek dla dyrektora Zbyszka, który odchodził z firmy. Po koszulce pewnie poznacie jakiej :)



Na szybko uszyłam torbę dla małej damy, która miała być prezentem dla Grety :)


Powstała kolejna owieczka w bieli i różowym wianku :)


Dla Ewci uszyłam kołderkę w kotki :)


I jak zaczęłam tydzień tak i skończyłam królikami :) Dla Vici ( Viki ) i Pawła 


Przede mną kolejny pracowity tydzień. A Wam Kochani życzę udanego tygodnia :)


6 komentarzy:

  1. Szyciowe szaleństwo! Uwielbiam Cię za to! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko super, ale owieczka w tutu wymiata, co za słodycz!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne ;-) jak zawsze wszystko super ;-) witam po małej przerwie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne wszystkie prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet football

    OdpowiedzUsuń