Translate

sobota, 25 stycznia 2014

I jeszcze 10 :)

To jak na razie ostatnie Anioły. Mam nadzieję, że nie ostatnie w tym roku. Chociaż nie powiem żebym była z nich zadowolona ( ogólnie mowa o wszystkich aniołach) ale widać innym przypadają do gustu skoro takie zamówienia. Zdjęcia nie zbyt dobrej jakości bo robione o północy.
Uwaga dużo zdjęć.














Tak prawdę powiedziawszy nie umiem robić ładnych zdjęć bo w rzeczywistości te Anioły wyglądają ładniej. Może któraś blogowa koleżanka podpowie jak to zrobić? 
To na tyle dzisiaj, dużo tego ale nie chcę już zanudzać kolejnymi anielskimi postami. Mamy zimę więc pozdrawiam cieplutko, aby do wiosny.



9 komentarzy:

  1. Twoje Anioły są świetne i każdy inaczej ubrany. Trudno doradzić jak robić zdjęcia. Myślę jednak, że bardziej mi się podobały jak były na białym tle. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę o białym tle. Zapamiętam . Było już późno i nie chciało mi się prasować prześcieradła.

      Usuń
  2. Teraz nie ma dobrych warunków do zdjęć. Najlepiej wychodzę w świetle dziennym a taki dzień krótki. Ja tam widzę urodę aniołków i doceniam nakład pracy, jesteś szyjącą mróweczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo. Fakt faktem nie mam w mieszkaniu nawet takiego fajnego miejsca do robienia zdjęć.

      Usuń
  3. Nie zanuzasz nas aniołami i jeśli masz ich więcej tro pokazuj wszystkie. Dla mnie osobiście to pryjemność na nie popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioły są cudowne, tez lubię je podziwiać! i każdy ma inne ubranko, twoje umiejętności i wyobraźnia nie maja granic!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie zanudzasz! ja jestem absolutnie zakochana we wszystkich Twoich Aniołach, podziwiam, są piękne !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń