Translate

poniedziałek, 14 maja 2018

Oj działo się działo :)

Zacznę od zdradzenia tajemnicy spersonalizowanych lalek. To Państwo Sekielscy, Pan Tomasz i jego żona Ania. Zostałam poproszona o uszycie właśnie takich lalek przez Panie z biblioteki. Pan Tomasz objeżdża z promowaniem swoich książek nasze województwo i trafił nawet do nas do Przecławia. 
Byłam na tym spotkaniu. Było fajnie i ciekawie. Lubię takie spotkania z autorami. Laleczki te z logo naszej biblioteki trafiły w ręce Państwa Sekielskich, reakcji nie da się opisać, wyrazy twarzy bezcenne. Mam wiele zdjęć ale wybrałam kilka :





Dobra koniec chwalenia się. Z szycia niewiele powstało.Na początek ślubne misie dla Agaty i Daniela 




Później uszyłam dwie kostki sensoryczne. Biało czarną już znacie. Pierwszy raz szyłam kolorową ( uwaga dużo zdjęć )



I na koniec tygodnia powstała jeszcze jedna para ślubna, tym razem owieczki :)



I to na tyle. Kolejny pracowity tydzień przede mną :)
Miłego tygodnia Kochani !!!

7 komentarzy:

  1. Nie no!!!! Brak mi słów!!!! Ogromnie, ogromnie Ci gratuluję!! Jesteś dla mnie wzorem do naśladowania!
    Państwo Sekielscy - ekstra!! "Moje" ukochane owieczki i misiaki - idealne, kostki - szał! Ale ta minikaretka?! No bomba po prostu!!! I do tego zęby u królika! Kochana! Szał!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko cudne!!! Kostki świetne!!!
    Pary ślubne urocze :)
    Wspaniałe spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się każdą Twoją pracą,masz głowę pełną wspaniałych pomysłów.Takie spotkania zapadają w pamięci,a lalki cudne.
    Uwielbiam te Twoje ślubne owieczki :*
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Laleczki cudne! wiadomo że się spodobały:):) u ciebie wszystko jest piękne:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie szyjesz, bardzo oryginalne, piękne prace. <3 Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń