Translate

sobota, 19 maja 2012

Przepiśnik :)

Witajcie:)
Jak już pewnie zauważyłyście nie poprzestaję na jednym temacie. Tym razem próbowałam swoich sił w scrapbookingu. Pod czujnym okiem pani EWY  powstał taki oto PRZEPIŚNIK. Cały ten scrapbooking to fajna rzecz. Muszę powiedzieć , że gdyby nie inne zajęcia na pewno wciągnął by mnie i to bardzo. W przyszłym tygodniu mamy robić kartki na Dzień Mamy - już nie mogę się doczekać. 
A jak to wyszło oceńcie same:


Pierwsza strona to już moja interpretacja i przepis , który już znacie. A będą tu przepisy wyłącznie na ciasta.
Do zobaczenia już wkrótce  bo mam Wam do pokazania co uszyłam na urodzinki dla Hani.
Cieszę się ,że zaglądacie do mnie i pozostawiacie tak wiele miłych słów.
Pozdrawiam cieplutko.

5 komentarzy:

  1. Przepiśnik, śliczna nazwa zresztą jak on sam:)

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie Ci wyszedł, zdolniacha jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie rewelacyjny. Aż miło będzie z niego gotować i piec. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy:)) Życzę Ci kochana duzo silnej woli, zebyś zapisywala tam każdy przepis ( mnie się to nie udaje i każdy fruwa osobno:))))
    Uściski
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń