Translate

poniedziałek, 5 marca 2012

Śpioch :)

W poprzednim poście pisałam, że znowu będą króliki ale jednak nie . Dzisiaj chciałam wam pokazać co poczyniłam wczoraj. Troszkę się obawiałam co mi wyjdzie (bo ja taka strachliwa jestem do nowych rzeczy) ,ale raz kozie śmierć.  Tadam... uszyłam Anioła-Śpiocha, Śpiocha-Anioła ,nie wiem jaka kolejność. Na razie jest to osobnik płci męskiej, a w nie długim czasie i Śpiochowa Anielica będzie.
Gabryś (bo tak ma na imię) trafił w ręce mojego syna. Moja latorośl stwierdziła ,że cytuję "mamo szyjesz wszystkim a mnie nie". To cóż było robić trzeba było spełnić życzenie synka i coś uszyć. A ,że czasami miewa koszmary (tak twierdzi) to ma teraz Anioła Stróża. No dobra,więc oto on.



I to na tyle dzisiaj. Pozdrawiam wszystkie blogowe i nie tylko podczytywaczki.Witam serdecznie nowych obserwatorów. Miłego wieczoru Wam życzę. Kończę bo pewnie Patryk z Natalką (moi siostrzeńcy)  już się nie mogą doczekać kiedy zobaczą Gabrysia. Buziaki :)

16 komentarzy:

  1. Gabryś Stróż chba spełni swoje zadanie- wygląda opiekuńczo i stanowczo:)) No i śliczny jest!
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiola jak zawsze z Ciebie pomysłowy Dobromil. Gabryś jest ładnusi,i nie dziwię się Patrykowi że się zbuntował.
    Teraz napewno nie bedzie miał nocnych koszmarków przy takim stróżu

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takim Aniołem Stróżem, żaden koszmar nie straszny!!! Superancki :) Czekam na Anielicę - ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prze-uroczy! Ta pidżamka przypomina mi moje dawne zabawki... bardzo dawne ;)

    Pozdrawiam :)
    http://nashi-somewhereinsideme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesyłamy śpioszkowi gorące buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. NIECH DZIEŃ DZIŚ
    SŁOŃCEM CI GRZEJE
    BUDZĄC WIOSENNĄ NADZIEJE
    SERDECZNIE I GORĄCO POZDRAWIAM
    UŚMIECH SERCA ZOSTAWIAM...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oii, minha querida !!!

    Mas que lindo trabalho...tão fofo !!!


    Beijinhos

    Ana

    OdpowiedzUsuń
  8. Piżamkę to ten aniołek ma zawodową! :)

    Miłego i słonecznego dnia bez mrozu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. he, he...cudno - rozkoszno - zabawny jest:)

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciociu tak mi się podoba ten króliczo-śpioch:)i czekam z niecierpliwością na mojego śpiocha:)

    OdpowiedzUsuń
  11. aniołek przecudnej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny równie ładny jak moja baletnica :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny ten anielski śpioszek:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń