Translate

poniedziałek, 25 maja 2020

Oj te zaległości...

No co ja poradzę, że nie mogę się zmotywować do napisania co tygodniowego posta. Doba co raz krótsza a zaległości rosną. Zaraz nadrobię trochę . Zacznę od kompletów dla maluszków. Na początku tygodnia powstały dwa dla dziewczynek



A na koniec tygodnia dla chłopca 



W międzyczasie powstało kilka toreb





Pierwszy raz szyłam pokrowiec na laptop


A już sobota należała do jednorożca bo to przecież Dzień Dziecka się zbliża






Na dzisiaj tyle. Pozdrawiam was cieplutko i zmykam do pracy :) Słonecznego tygodnia Wam życzę Kochani !!!

8 komentarzy:

  1. Świetnie szyjesz, wszystko bardzo dopracowane i naprawdę piękne. Widać, że znasz się na tym, co robisz i bardzo jest Ci to bliskie. :))) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko - jak zwykle - SUPER :) pokrowiec na laptop - rewelacja :) myślę, że po takiej premierze dostaniesz więcej zamówień na pokrowce ;) super torby i prezenty dla maluszków. Jednorożec świetnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne rzeczy uszyłaś, Wiolu. Torby szczególnie mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczności, genialnie szyjesz Wiolu, podziwiam Cię ogromnie. Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się wcale nie dziwię,że nie masz czau na pisanie postów- przy takiej ilości uszytków nikt by nie miał.
    Piękne wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoje prace, torby sa śliczne ale mnie niezmiennie zachwycają laleczki, w tym wypadku jednorożec. Jest piękny 😊 dzisiaj rano, leżąc jeszcze w łóżku zastanawialam sie jak wywraca sie po uszyciu te wąskie elementy typu nogi , ręce...pojęcia nie mam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna kolekcja:) A te liski są przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace!!! Torba z kwiatami - śliczna!!!
    Też brakuje mi czasu na przygotowanie postów :(

    OdpowiedzUsuń