Translate

poniedziałek, 18 czerwca 2018

Spieszę się...

Tak spieszę się z szyciem bo lipiec tuż tuż a wtedy zaczynam szyciowy urlop. Chociaż coś mi się wydaje, że tak pięknie nie będzie i będę musiała jeszcze popracować na początku lipca. Dobrze, że lubię to robić to jakoś to przeżyję haha. A teraz spójrzcie co powstało w zeszłym tygodniu. Wiele tego nie ma bo to same pracochłonne projekty a niektóre szyłam po raz pierwszy ( a na pewno nie ostatni ). I tak na początku tygodnia powstał Owiec piłkarz Menchesteru United 





Następne były bukiety tulipanów dla Pań na zakończenie zerówki 




Po tulipanach uszyłam torbę z sową, też prezent dla Pani z okazji zakończenia roku szkolnego :)


A teraz coś co szyłam pierwszy raz i już wiem, że będzie jeszcze jeden taki owiec. 

Adwokat Jan


Koniec tygodnia to dwa worko - plecaki dla wielbicieli Myszki Miki i Mini :)



To na tyle dzisiaj. Przede mną kolejny pracowity tydzień . Mam nadzieję, że uda mi się wszystko zrealizować bo znowu błędnik się odezwał. 


***

Miłego tygodnia Kochani !!!!

14 komentarzy:

  1. te "zawodowe" owce są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. workoplecak to chyba nowa moda wśród młodych? bo sama dostałam zmówienie od Młodej;)
    ślicznie jak zawsze, ale adwokat wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracujesz jak mróweczka i jest tego całkiem sporo, a owiec adwokat to bomba w tym zestawieniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są Twoje szyjątka. Z przyjemnością tu zaglądam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! Odlot! Nie wiem, jak jeszcze mogę opisać mój zachwyt!!! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owieczki dzisiaj wyprzedziły wszystko,co nie znaczy że pozostałe uszytki nie są piękne,ale zachwyt dzisiaj skoncentrowany jest na owieczkach. Pomysł cudny.
    Ściskam mocno i nie przepracuj się zbytnio, o zdrowie też trzeba dbać😚

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prace!! Torba z sową skradła moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy tworzysz. Torba z sową jest cudna, żałuję, że nie jestem ta ''panią''.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe projekty. Nawet nie umiem wybrać tego Naj, naj, bo wszystko takie super. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prace!!!Adwokat Jan mnie oczarował:)) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, cuda tworzysz... :) owieczki są obłędne :D
    z przyjemnością przycupnę tu u Ciebie na dłużej... :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Justynko, bardzo się cieszę, że podoba Ci się u mnie. Ależ oczywiście zapraszam Cię, rozgość się :)

      Usuń
  12. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet football

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten adwokat świetny! Chyba taki zamówię na urodziny brata :) Ale to jeszcze duuuużo czasu

    OdpowiedzUsuń