Translate

poniedziałek, 19 lutego 2018

Co tu napisać...

No szyje się. To na co jest zapotrzebowanie. Uszyłam trzy jednakowe, pikowane torby. Koleżankom spodobał się ten materiał i zażyczyły sobie właśnie takie torby :)


Tu pojedynczy egzemplarz :


Były też pikowane torby dla małych dam - w baletnice. Jedna z nich była uszyta jako prezent urodzinowy dla Hani. 


W środę były Walentynki więc powstały takie zakochane koty ...



Uszyłam też na próbę takie króliczki, które pójdą na kiermasz 



A na koniec tygodnia powstał jeszcze bukiet tulipanów :)



To tyle na dzisiaj. Nowy tydzień - nowe wyzwania przede mną. Pozdrawiam cieplutko :)

11 komentarzy:

  1. szalejesz moja droga, na szczęście szyciowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaa!!! Same piękności, ale nowe króliki skradły moje serducho!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace!:) mi chyba tulipany najbardziej się spodobały!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam nie szyć torby, ale jakby co to będzie na Ciebie Wiolu ;D
    piękne są te łowickie wzory:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę wszystko na siebie haha,szyj Kochana, szyj i pokarz efekty 😊

      Usuń
  5. No i znowu piękne prace. Króliczki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace!!! Tulipanki skradły moje serce!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace,delikatne i gustowne.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie uszytki jak zwykle sliczne, ale te kocie amorki to po prostu zachwycające są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne torby. Gratuluję talentu -:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Króliczki ,torby i tulipany śliczne,ale koty skradły moje serce,one są przepiękne :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń