Translate

poniedziałek, 26 czerwca 2017

Taki sobie tydzień :)

Dzisiaj ostatni dzień rehabilitacji i wracam do codzienności. Wymęczyły mnie te codzienne dojazdy na zabiegi bo i soboty musiałam wcześnie rano wstawać żeby dojechać na ćwiczenia. Wiele nie powstało w tym tygodniu  ale coś tam mam do pokazania. Pierwsza powstała torba na zamek dla nastolatki :)



Następnie bukiet z 15 tulipanów dla Pani Przedszkolanki od Jasia, który kończy edukację przedszkolną.  Będzie jeszcze Anioł ale to już chyba w przyszłym tygodniu bo jeszcze nie skończony.




Miało być kolorowo i jest kolorowo. Mam nadzieję, że Pani się spodoba :)

Dla Pań Przedszkolanek ale to już w innym przedszkolu powstały torby na zamek, każda inna.





I na koniec, miałam jeszcze troszkę czasu i uszyłam torbę dla Pani Ani .


Sama nie wiem czy to dużo, czy mało. Od lipca odpoczywam, nie szyję więc przez miesiąc będzie u mnie cichutko .Ale póki co mamy czerwiec i na pewno coś jeszcze powstanie. Dziękuję Wam za to, że wciąż zaglądacie do mnie. Mam nadzieję, że nie zanudzam Was za bardzo. Pozdrawiam cieplutko Kochani.

***

Kochani właśnie dotarło do mnie, właściwie skojarzyłam czy tam przypomniałam sobie, że dzisiaj mija 6 lat odkąd prowadzę mój blog. To właśnie 6 lat temu opublikowałam mój pierwszy post. Ehh... kawał czasu. Pozdrawiam 

6 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się torby!Zwłaszcza ta w piórka i biało-czarny wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prezenty! Panie z pewnością zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest zrozumiałe, że leczenie się jest konieczne ale bardzo męczące a wiem to z własnych doświadczeń, a zatem Droga Wioletko życzę Ci nade wszystko zdrowia i dobrego samopoczucia bo jest najważniejsze, no i miłego każdego dnia. Natomiast Twoje wszystkie prace są nie tylko piękne ale też i pożyteczne, widać że wkładasz w nie wielkie zaangażowanie a szczególnie Serce. Moc serdeczności Droga Wioletko ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację z okazji rocznicy bloga :) Dobrze, że już wszystko u Ciebie wraca do normy :) Super prace, jak zawsze :) Tylko podziwiać i się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne torby, panie z pewnością były zachwycone :)
    Gratuluję rocznicy bloga :)

    OdpowiedzUsuń