Translate

poniedziałek, 22 maja 2017

Szycie to moja pasja...

i tak już chyba zostanie. Uwielbiam to robić. Lubię zamieszczać też posty ale wymyślać tytuły to już gorzej. Tym bardziej , że szyję różne różności. Łatwiej było jak pokazywałam po jednej sztuce ale przez to nie pokazałam wiele moich szyjątek. Łatwiej też pokazać co powstało przez cały tydzień. Chociaż zdarza się, że o czymś zapominam. No to zaczynam. Na początek powstał Konrad, który był prezentem Komunijnym.



Konrad lubi słuchać muzyki więc na szyi ma zawieszone słuchawki :)

Uszyłam też konika i siateczkę dla Lenki 



Kolejna była poduszka antywstrząsowa motylek dla maluszka :)



Ale to nie koniec poduszek. Uszyłam też poduszkę jedną z dwóch dla Oliwiera z logo Batmana. Natan musi jeszcze poczekać na swoją bo zabrakło mi wypełnienia. 


Pod koniec tygodnia uszyłam jeszcze jedną owieczkę Komunijną. Tym razem dla Wiki :)


I coś z czego się bardzo cieszę , zamówiłam pudełka aby moje owieczki godnie haha się prezentowały. Zdjęcie zrobione pod kątem bo na foli odbijała się lampa błyskowa .



I tak na szybko zrobiłam jeszcze na licytację dla Piotrusia dwa lampioniki, takie w stylu Vintage.



 Ale się rozkręciłam, co? Już kończę. Na sam koniec uszyłam torbę na zamek. Już kiedyś takie szyłam ale tak dla przypomnienia.



Kończę już bo chyba Was zanudziłam taką ilością zdjęć ale wkrótce się to zmieni. jeszcze jeden taki tydzień szyciowy a później zaczynam rehabilitację więc i szycia będzie mniej i tak przez cały miesiąc. Dziękuję Wam za tak miłe słowa pod poprzednim postem. Pozdrawiam cieplutko :)

23 komentarze:

  1. owieczki komunijne świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) Mnóstwo prac powstało :) A co kolejna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne, ale owieczki to calkowice kradną serce. Aż się człowiek usmiecha do monitora

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! To ja się jednak obijam :D Owieczki są cudowne! Za każdym razem nie mogę się na nie napatrzeć! :) Ale ta ze słuchawkami? No, mistrzostwo świata! :)
    Reszta uszytków superaśna! Batman... :D Widać co jest modne :)
    Martwi mnie tylko Twoje zdrowie, bo smutno będzie bez Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana przy maluchach to Ty się na pewno nie obijasz. Dziękuję za tyle miłych słów.

      Usuń
  5. W Konradzie to się zakochałam ;) Świetna torba na zamek... W ogóle: tworzysz piękne rzeczy :) I nie przestawaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam podziwiać Twoje "szyciowe" prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też kocham szyć, ale ostatnio robię to coraz rzadziej, niestety
    Owieczki są mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała pasja, wszystkie dzieła są piękne :)
    Pozdrawiam Violinowo

    OdpowiedzUsuń