Translate

piątek, 24 lutego 2017

Wyprawka dla maluszka :)

Koleżanka miała zostać babcią więc poprosiła mnie o uszycie wyprawki. Pościel już kiedyś szyłam ale z rogalem do karmienia zmierzyłam się po raz pierwszy. Wybrała materiał a ja zabrałam się za szycie. Maluszek już jest na świecie i podobno bardzo lubi leżeć na mięciutkim minky. 








 A drugi komplecik powstał dla dziewczynki, która niedługo ma przyjść na świat. 





Nie powiem, że polar minky to mój ulubiony materiał do szycia ale pomalutku wprawiam się w jego szycie. Może przy setnym komplecie już pójdzie gładko i będę mogła powiedzieć , że co tam to przecież nic trudnego.
Dziękuję Kochani za każde odwiedziny i pozostawione miłe słowo. Pozdrawiam cieplutko :)



4 komentarze:

  1. Komplety są śliczne. Ja niestety nie szyję z minki bo nie mam do tego ani zdolności ani cierpliwości. Próbowałam i... lepiej nie pisać :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie spodziewam się kolejnego wnuka, bo bym u Ciebie zamówiła taki komplecik. Oba są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń