Translate

niedziela, 19 maja 2013

Miś Krzyś i spółka...

Oto tytułowy Miś 

i jego siostra  Bella

oraz jeszcze dwa Misiaki : Błażej 

i Betinka


Kto czytał ten wie, że po troszku przygotowuję się na Festyn Rodzinny. Wiem, że mało tego ale nie chcę iść na ilość tylko na niepowtarzalność. Chcę aby każde moje szyjątko było inne, bym mogła powiedzieć, że jest jedyne takie. Mam czas jeszcze do 8 czerwca, więc na pewno coś jeszcze powstanie. 
Dziękuję Wam Kochane za tyle miłych słów pod moimi krzywusami. Każda rada bezcenna. Pozdrawiam cieplutko.
Na koniec jeszcze koszyczek :



14 komentarzy:

  1. Oj piękne rzeczy szyjesz na festyn. Będzie w czym wybierać:) Betinka to moja faworytka:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie, obawiałam się, że troszkę przesadziłam z jej dekoracją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne misie, ale koszyczka to prawie nie widać ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna rodzinka:)Podziwiam Twoje dzieła, wszystkie są super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. urokliwe te Twoje krzywusy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miś Krzyś jest dla mnie cudny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne misie, a ten krateczkowy jest najcudniejszy,no i w moim ulubionym kolorze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała misia rodzinka. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. no i znalazłam Misia Krzysia, piękne wszystkie i tak ładnie wykończone. Ja jeszcze muszę mocno popracować nad tym. Pozdrawiam Cię serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń