Translate

środa, 6 lutego 2013

I po wyzwaniu:)

Dzisiaj już mogę Wam ją pokazać - moją Walentynkową Krówkę. Nie mogłam zrobić tego wcześniej bo zgłosiłam ją na Walentynkowe wyzwanie do Polskie Handmade Spis Blogów. Głosowanie było do wczoraj a dzisiaj mogę ogłosić , że moja praca zajęła 3 miejsce. Właściwie to najpierw zgłosiłam owieczkę ale niestety została zdyskwalifikowana ponieważ pokazałam ją na blogu a regulamin mówi , że praca nie może być nigdzie wcześniej publikowana , więc na jej miejsce zgłosiłam krówkę którą pierwszy raz szyłam.Bardzo się cieszę nawet z tego trzeciego miejsca ponieważ było to moje drugie wyzwanie , w którym wzięłam udział zakończony dla mnie małym sukcesem. A oto i ona : Moja Krówka Walentynkowa 

IRENKA


Witam nową obserwatorkę STYLOWY BRZDĄC. Moja droga jeśli możesz to podaj link do swojego bloga bo i ja chciałabym zawitać do Ciebie. Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam cieplutko .

27 komentarzy:

  1. Wow!
    Witam serdecznie!
    Adres mojego bloga to www.stylowybrzdac.com
    W wolnych chwilach zapraszam oczywiscie;-)
    Gratuluje 3 miejsca - ale 100 razy bardziej gratuluję talentu!!
    P.S. Czy te cudeńka można kupować?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie zauważyłam ze trafiłam jako okrągła stówka do obserwatorow - czuję się zaszczycona tak okrągłą i piękną sumką!

      Usuń
  2. Wiola, Gratuluję sukcesu,oczywiście nie myliłam się pisząc że Jesteś w tym najlepsza.Krówka Irenka jest wyjątkowa,bardzo ładna ślicznie ubrana.Taka modnisia z niej:)
    Dużego buziaka masz jak się spotkamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiola gratulacje :) nie bez powodu zachwycałam się wszystkimi cudnymi stworzonkami :) są świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa,bo już się zastanawiam czy nie przynudzam trochę ,szyjąc ciągle to samo.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna
    gratuluję serdecznie :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pikna jest, taka walentynkowa krowa - rymuje się :D To była moim zdaniem najlepsza praca w konkursie,widać, że sporo pracy wymagała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, no troszkę czasu mi zajęło jej uszycie tym bardziej , że to mój prototyp.

      Usuń
  7. Zasłużyłaś na nagrodę za tą uroczą walentynkową krówkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki dla Ciebie!!! Brawo, brawo, brawo :) Jest po prostu urocza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny, mam nadzieję że dostałyście moją wiadomość.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Świetna krówka! Bardzo sympatyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do udziału w Cyklicznym Wyzwaniu Kwiatowym u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie ale przez najbliższe dwa tygodnie nie bardzo będę miała czas(muszę się nacieszyć mężem za nim znowu wyjedzie).

      Usuń
  11. Krówka jest zabójcza. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Krówka jest rewelacyjna. Gratuluję 3 miejsca. Te cudaki projektujesz sama czy podpierasz się jakimiś wzorami, wychodzą Ci prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Szablony jak większość ściągam z internetu a ubranka to już według własnego pomysłu .

      Usuń
  13. Śliczna krówka i faktycznie bardzo walentynkowa.
    Teraz wszyscy love Twoją cudną krowę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!:) Tym bardziej, że przez długi czas prowadziłyśmy "łeb w łeb". Dodam jeszcze, że mojemu mężowi (oprócz mojej pracy) podobała się twoja krówka.:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i gratuluję zwycięstwa , zresztą zasłużonego.

      Usuń
  15. Krówka jest bardzo urocza, gratuluję trzeciego miejsca. Zapraszam po wyróżnienie. Pozdrawiam cieplutko Benia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pocieszna ta krówka.Jaki ma wypasiony brzuszek!To wielki sukces,jeżeli dotąd nie szyłaś krówek.Szczerze gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w Twoich pracach a krówka jest po prostu boska.Cieszę się,że wpadłaś do mnie bo dzięki temu poznałam Cię.Jeśli będziesz kiedyś miała ochotę na wymiankę piszę sie w ciemno.Tak bardzo podobają mi sie Twoje maskotki.
    Zapraszam do mnie,co prawda nie wygrałaś głównej nagrody ale w związku z tym,że zgłosiło się tak dużo chętnych,postanowiłam jeszcze trzy dziewczyny obdarować lawendowymi drobiazgami.Jeśli masz na nie ochotę to napisz do mnie:bfedde@wp.pl lub zajrzyj do mnie na bloga.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń