Translate

czwartek, 8 listopada 2012

Szkatułka dla Natalki :)

Dla mojej siostrzenicy  zrobiłam w prezencie urodzinowym tę oto szkatułkę na biżuterię. Natka ma urodziny dopiero pod koniec listopada ale z racji tego , że dzieli nas odległość 500 km i widujemy się rzadko dałam jej prezent już teraz. Natalka z mamą, bratem i babcią była u nas kilka dni , więc jak sami widzicie była ku temu mała okazja na wręczenie prezentu. Motyw z wróżkami wybrała sobie sama , tyle tylko ,że nie wiedziała po co. Do tego dorzuciłam jeszcze mały prezencik w postaci kolczyków i zawieszki w kształcie gwiazdek. Mam nadzieję , że prezent jubilatce się podoba.


Wiem , że to jeszcze za wcześnie ale wszystkiego najlepszego Natalko !!!!

11 komentarzy:

  1. Prześliczna szkatułka! Jubilatka z pewnością jest zachwycona takim prezentem:) W końcu sama mogła sobie wybrać przystrojenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! ja już się poddałam. bardzo chciałam spróbować decu, ale już tego za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. jak wstawic na blog tą mapkę, którą tu masz po prawej stronie?

      Usuń
  4. Prześliczna szkatułka, w sam raz dla małej damy. Dziękuję za odwiedziny w Zaciszu i pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna szkatułka! W sam raz na skarby dla małej damy:)
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Ciociu!!

    OdpowiedzUsuń