Translate

poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Sarenka...

Ciągle za mną chodziło uszycie takiej sarenki ale nigdzie nie mogłam znaleźć wykroju. Szukałam czegokolwiek, nawet książkę chciałam kupić, chyba nie umiem szukać bo nie mogłam znaleźć aż tu przez  przypadek, szukając czegoś innego jak to zwykle bywa- znalazłam :)




Jak większość Polski szyję maseczki :)





Dla kibica Pogoni też jest maseczka



Kolejne lalki spersonalizowane, dwie koleżanki od koleżanki


Uszyłam dwie sukienki dla lalki



No i na koniec muszę się pochwalić, moja owieczka wygrała w konkursie Szuflady . Pamiętacie Thomasa ?


Na dzisiaj to tyle, troszeczkę dużo ale mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. Pozdrawiam Was cieplutko.

8 komentarzy:

  1. Wspaniale szyjesz, Wiolu. Sarenka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pracowicie u Ciebie. Lubię tu zagladać i czerpię z Twoich prac. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięstwa w wyzwaniu z Owieczką - zasłużyłaś w 100%.
    Sarenkę też gdzieś poślij, bo szkoda, by jej ludzie nie widzieli - jest taka śliczna, że każdy się w niej zakocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo się u Ciebie dzieje. Gratuluję!!! Owieczka zasłużyła na uznanie!
    Sarenka śliczniutka, a maseczki bardzo eleganckie. Lale w nowych sukienkach prezentują się pięknie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia ,piękne prace uszyłaś no i te maski moja córka także szyje charytatywnie uszyła już 1500 szt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności same!!! Sarenka skradła moje serducho - jest przesłodka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :) owieczka zasługuje na podium! :)
    Sarenka jest przeurocza, mega słodka, naprawdę śliczna :)
    ogromnie podobają mi się te sukieneczki dla lalek, od razu przypominają mi się czasy dzieciństwa kiedy bawiłam się lalkami i uwielbiałam je przebierać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze lale i sukienusie śliczne. Maseczki w tanecznych kolorach.

    OdpowiedzUsuń