Translate

poniedziałek, 28 stycznia 2019

A jednak coś mam....

Coś tam uszyłam. Zacznę od lalki spersonalizowanej, od Pani Ewy - inicjatorki Kobiecego biegania. Własnie minął rok jak dziewczyny biegają i postanowiły zrobić jej prezent w postaci jej samej.
- tak  Pani Ewa była przebrana podczas jednego z biegów )




Później :) i tu będzie lokowanie produktu - uszyłam poduszkę dla wielbicielki Kinder  Bueno




i jeszcze jedna poduszka dla Turbo Kasi, która lubi medale 


A na koniec powstały dwie małe bluzeczki :)


Na tyle dzisiaj. Pozdrawiam  Kochani !!!

8 komentarzy:

  1. Poduszka z Kinder Bueno świetna!!! Zaraz pomyślałam o moim synu, który uwielbia je :)). Wszystkie szyjątka zachwycają :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace!!! Pani Ewa z pewnością się ucieszy!!
    Poduszka KINDER BUENO świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No dzieje się u Ciebie Violu i to jak pięknie.
    Wszystko mi się szalenie podoba,spersonalizowana lalka świetna,poduchy bardzo pomysłowe ,a bluzeczki są cudne.
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ty masz pomysły,pięknie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kinder bueno jest po prostu do schrupania! :D rewelacyjny pomysł!!!
    Personalizowana lalka jest prześliczna :)
    Jesteś niesamowicie kreatywną osobą, podziwiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! Ale zaszalałaś :D Cudowności!!! Kinder bueno? Odlotowe!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite, pomysłowe :)) piękne!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku przy okazji! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń