Translate

poniedziałek, 1 października 2018

Pani Halinka :)

Kolejna lala spersonalizowana, która wkrótce wybiera się do Izraela. Pani Halina  Birenbaum to polsko-izraelska pisarka, tłumaczka, poetka , ocalona z Holocaustu. To była dla mnie przyjemność ale i obawa czy dam radę.  







I dzisiaj tyle bo cały tydzień kroiłam, zszywałam, wypychałam owce  bo tak jak pisałam wcześniej będzie inwazja owiec w togach. A, uszyłam też Pana Młodego ale jeszcze go nie pokarzę bez jego drugiej połówki. Wypatrujcie ich w przyszłym tygodniu ( i nie będą to owieczki ). Pozdrawiam Was cieplutko. Udanego tygodnia Kochani :)


9 komentarzy:

  1. Śliczna!!! Na pewno obdarowana ucieszy się takim prezentem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Violu ależ ona jest fantastyczna, zawsze dbasz o najmniejszy szczegół.
    Miłego dzionka życzę 😊🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna :) a jaka ma fajna spódnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super,pięknie ją ubrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna!!! Na pewno będzie się podobać :) Cudowna jest Twoja dbałość o szczegóły :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że obdarowanej będzie się podobało... podziwiam, stworzyłaś bardzo oryginalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. You made great progress.This is really pretty and good idea on site !

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń