Translate

poniedziałek, 22 października 2018

Na razie koniec owieczek :)

To już dwie ostatnie jakie uszyłam. Nie wiem kiedy będą następne bo mam coraz mniej czasu na szycie. Jesienna aura za oknem też nie nastraja do szycia. Ale nie ma się co smucić do wiosny zostało już tylko 5 m-cy (hihi) Dzisiaj jako pierwsza Pani Doktor w różowym wianuszku, niestety bez stetoskopu bo już taka zdolna nie jestem ( i widzisz Babeczko Kochana nie wszystko potrafię).


Był już Adwokat i Sędzia i Prokurator a dzisiaj jest i Radca Prawny  ( I to Pani ):)


Miały być buciki bardziej kobiece, szpilki odpadają więc są w grochy, kobiece? jak myślicie mogą takie być?


Na dzisiaj to tyle. Dziękuję za każde odwiedznki i miłe słowa jakimi mnie obdarzacie. Będzie mnie tu co raz mniej ale mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie. Pozdrawiam Was cieplutko w ten deszczowy dzień :)

10 komentarzy:

  1. Cudne te buciki w grochy! :D Jak dla mnie mogą być! :D bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja protestujęęęęę!!!! Chcę więcej owieczek :*
    A tak na poważnie - Kochana, wiem jak to wszystko trudno pogodzić...

    Tak mi miło, że o mnie wspomniałaś ;) A ja Ci już zdradzam sekret na stetoskop :D - druciki kreatywne (takie owłosione) i trochę filcu ;) Następny doktorek musi go już mieć ;) ;) ;)
    Za to te Twoje teczki to mistrzostwo świata!!! przy moim skromnym stetoskopie :D
    Buty absolutnie kobiece :D :D A prawda, że szpilki, to raczej ciężko im zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Piękne owieczki i mam nadzieję, że nie ostatnie.
    Jesień faktycznie działa trochę dołująco, ale nie dajmy się!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!!! Buciki w kropeczki ekstra wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe owieczki. Cudowne i zabawne.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jedna owieczka to piękniejsza. Obydwie są bardzo kobiece i czarujące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje owieczki są niesamowite! Wszystkie wprost do zakochania :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie pomysłowe! :) No cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Congratulations, wonderful work, it's beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń