Translate

poniedziałek, 11 grudnia 2017

Nazbierało się tego:)

Wszystko co w tej chwili robię to prezenty . Jako pierwsze powstały chustecznik i szkatułka :)



Do kompletu do poduszki i kosmetyczki STAR WARS  uszyłam owieczkę. Co prawda już bez napisu ale z tego samego materiału. 


Później był różowy miś :)


Dla 11- latki uszyłam pikowaną torbę :)


Od zawsze chciałam uszyć taki worko - plecak, Z uszami i ogonkiem :)


Na " Pietruszkowy Bazarek" powstała poduszka sowa :)


Będąc w temacie poduszek, uszyłam poduszkę wzorując się lalką meteoo. 


Sobota miała być bardzo pracowita szyciowo ale niestety między bigosem a farszem na pierogi uszyłam tylko dwie owieczki ( ma być 5 ).



Jeszcze trochę szycia  przede mną a mi  zaczyna znowu wariować  błędnik. Myślałam, że wszystko wróciło do normy , ale niestety nie. Dzisiaj na " małej karuzeli " lepiłam pierogi bo święta tuż, tuż a ja ze wszystkim w polu.  Dziękuję ślicznie za tyle miłych słów. Pozdrawiam cieplutko :)

4 komentarze:

  1. Cudowne te prezenty, obdarowani będą z pewnością szczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności!!! :))) Owieczki są jak zwykle przecudowne! Ty uszyłaś dwie w jeden dzień, a ja jednego konika w 3 dni :D:D:D
    Poduszka - lalka - wspaniała!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty!!! Przepiękne wszystkie prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka różnorodność twórcza. Dla mnie oczywiście numerem 1 są... owieczki, no cóż poradzić, że je lubię :)

    OdpowiedzUsuń