Translate

niedziela, 4 maja 2014

Julek :)

Witajcie Kochani :)

Jak tam mija Wam majóweczka? Jutro trzeba wrócić do rzeczywistości, koniec błogiego lenistwa. Może w końcu coś uszyję? Brakuje mi już tego. Przez ten czas trwania wystawy mało szyłam, jeden anioł i kilka kurko-woreczków a i były jeszcze literki. Jutro pakuję to co jeszcze zostało i zabieram się do uzupełnień.  Pomału trzeba się przygotowywać do " Kiełbaskowa w Kołbaskowie". Został jeszcze miesiąc a to nie wiele czasu. Ja tu gadu-gadu a tu czeka aby go pokazać - Owiec - Julek.  Niestety a może stety nie wróci już ze mną do domu. Teraz cieszy i może się przytula do małego chłopca o tym samym imieniu w jego domu.
Oto on JULEK



To na tyle dzisiaj lecę się jeszcze pobyczyć bo jutro do pracy. Pozdrawiam cieplutko bo za oknem pogoda niezbyt ciekawa. 

17 komentarzy:

  1. Julek jest świetny!!!:)
    Ma cudne ubranko:)
    Cały jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękność na całego podoba mi się.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny chłopak z Twego Julka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest obłędnie cudowny! Sama chętnie bym go przytuliła :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny owiec Julek :) Miło, że już znalazł dom pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny Julek, sama bym chciała takiego mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny owiec! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. MIŁEGO DNIA CIEPLUTKO.... POZDRAWIAM:) UŚMIECH MEGO SERCA ZOSTAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdradziłam męża:( Zakochałam się w Julku:))) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ale to chyba taka platoniczna miłość. Niestety ten Julek należy już do półrocznego Julka. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Julek to prawdziwy elegancik:) Genialny :)

    OdpowiedzUsuń