Translate

poniedziałek, 4 listopada 2013

Co dobre szybko się kończy...:)

Na październik narzekać nie mogę. Mało było robótkowo ale za to dużo zabawowo. Oj działo się działo od pierwszego weekendu października. Zaczęło się od festynu osiedlowego, na którym wystawiałam moje szyjątka dzięki zaproszeniu przez Ewcię. Zdjęć oczywiście nie posiadam, jakoś tak. Następny weekend był już rozrywkowy...


Tak wieczór panieński mojej sąsiadeczki Agaty. Niestety reszta zdjęć z przyczyn cenzuralnych nie nadaje się do publikacji. To co się działo....Super impreza.
19 października to szczególny dzień w naszej rodzinie. W tym dniu moja córcia właściwie to już córa skończyła 18 lat. Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko leci. Oczywiście też była impreza dla rodziny i znajomych. 
Były życzenia...
byli goście...

był grill i mój mąż jako główny kuchmistrz...


był tort upieczony przez Olę i świeczki na torcie...


były tańce...


było ognisko...

było zdjęcie z Mamusią ...



było fajnie, chociaż pogoda nie dopisała. Najważniejsze, że nie padał deszcz i można się było ogrzać przy ognisku.
Wiem, długi ten post ale to jeszcze nie koniec. Kolejna impreza to wesele naszych sąsiadów. Motyw przewodni to " Będzie, będzie zabawa, będzie się działo ! " . I działo się ! Niestety zdjęcia z młodą parą jeszcze nie posiadam. 
To my z mężem tuż przed całą" imprezką"...

Sami też wykonaliśmy Kartkę z życzeniami dla Młodej Pary. Z fioletem bo to ulubiony kolor Agaty i Łukasza.


Wiem, że nie jestem mocna w decoupagu ale pomalowałam i wykleiłam skrzyneczkę na wino.
I tak właśnie zakończyłam miesiąc październik, trzeba wrócić do rzeczywistości, zakasać rękawy i wziąć się do roboty. 

Za wszystkie odwiedziny, za stałe obserwowanie, za miłe komentarze bardzo Wam dziękuję. Buziaki dla Was jeśli wytrwaliście do końca.



14 komentarzy:

  1. pracowity miałaś październik:) śliczne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To faktycznie miałaś rozrywkowy miesiąc, ale najważniejsze były urodziny córki. Wszystkiego najlepszego dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Serdecznie Ci dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe słowa!
    Gratulacje dla córy i najlepsze życzenia!
    Pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że bardzo przyjemnie i zabawowo minął październik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo przyjemnie, aż szkoda, że się skończył :)

      Usuń
  5. Wiolu ale masz piękną córkę ;) I już ma 18 lat??? Ty napewno nie wyglądasz na mamę dorosłej już córki tylko na 20-paro latkę.
    Ps. Każdy wkoło zachwyca się maskotkami Zosi i Antosia a dzieci z dumą mówią,że "od cioci Wioli" dostali ;) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu:) Wiesz jak to się mówi to nie my się starzejemy tylko nasze dzieci (hi, hi ).
      Bardzo się cieszę, że sprawiłam Zosi i Antkowi tyle radości. Buziaki dla nich.

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla Dorosłej córy!!!!:)
    Zdjęcia z takich wydarzeń są bezcenne...
    Wspaniałe imprezy były i wspaniałe prace powstały:)
    Piękną stanowicie parę (mówię o tym zdjęciu przed imprezką) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziękujemy za życzenia urodzinowe:)Dziękuję też za bardzo miły komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach ten październik:);):D:D
    A Ty w tym wszystkim znalazłaś czas, żeby zrobić Młodej Parze 'rękodziełowe' prezenciki:D
    Dziękujemy raz jeszcze:):)

    OdpowiedzUsuń