Translate

poniedziałek, 7 maja 2018

Majówka majówką...

ale w szyciu nic się nie zmieniło. Przez ten cały tydzień szyłam, może trochę mniej bo 1 i 3 maja zrobiłam sobie przerwę . Te dwa dni spędziłam na działce pieląc grządki. Dlatego do pokazania  nie jest za wiele. Tydzień zaczęłam od toreb pikowanych w piórka. Jedna zwykła a druga na zamek. Wiem, może Was nudzić, ciągle to samo pokazuję ale tak już jest jak uszyję coś nowego to chętnych na ten wzór jest wielu.




Później powstały torby dla małych dam :)


Koniec tygodnia to koty, psy i nietoperz 


A na koniec uszyłam lalki spersonalizowane. Pewien Pan z małżonką. Niestety w tej chwili nie mogę napisać kto to. 


***

Miłego tygodnia Kochani !!!

9 komentarzy:

  1. piękne wszystko ale nietoperz jest boski po prostu!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa! Nietoperza jeszcze nie było!!! Ekstraśny!!!! :)))
    Cudownie pikujesz te torby :) Mnie by tak nie wyszło. Nie dziwię się, że takie nimi zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś pracowitą majówkę - podobnie jak ja :)
    Śliczne torby !!
    Zwierzątka urocze, a młoda para ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy tworzysz. Torba w delikatnym popielu jest piękna i w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowita ta Twoja majóweczka. Nawet na działce trzeba było zając się grządkami :)
    Torba jest piękna, nie dziwię się, że potem masz tyle zamówień ^^
    Dla małych dam także robią wrażenie!
    Zwierzątka także wyszły super :)
    Parka urocza ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba w piórka i szarościach jest mega fajna:)
    Koteczki,pieski i lalki cudne,a nietoperek słodki.
    Pozdrawiam najmilej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good ideas from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń