Translate

poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Jak co tydzień...

Szycia dużo ale jak patrzę na to co uszyłam to naprawdę niewiele . Ostatnio dużo szyję toreb i będą jeszcze kolejne. Dzisiaj zacznę od torby z aplikacją . Torba z Oską powstała dla dziewczyny, która należy do grupy FITOSKI 


Druga chciała worko - plecak 


Oprócz tego powstały jeszcze dwie torby. Pierwsza oczywiście ta, która podoba się najbardziej. Kolorowe motyle na czarnym


Druga to też kolorowe motyle tyle tylko, że na białym. Tym razem jest to torba dla większej damy :)


I na koniec kolejna para ślubna.  Misie dla Angeliki i Dawida. 


***
Miłego tygodnia Kochani :)


10 komentarzy:

  1. Moja droga!!! Pszczoły? Osy? Skradły moje serce! Totalnie!!! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te pszczoły są naprawdę extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest piękne, a pszczółki kradną serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się torby, zwłaszcza ta z motylami na białym tle :)
    Szkicownik Cookie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ,kolorowe torby,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wszystko jest śliczne i wspaniałe!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba z pszczółką jest super, ale i z motylkami są śliczne. * Ja mam aparat kompaktowy NIKON Coolpix B500. Mam go od czterech miesięcy i jestem zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń