Translate

poniedziałek, 26 marca 2018

Jak się ma wolne...

To się człowiek nie może zorganizować. Miałam ogarnąć chatę już na święta ale nie jest to to co tygrysy lubią najbardziej. Zdrowotnie to był  taki kiepski tydzień. Ja muszę pracować, wypełniony mieć cały dzień to jestem w swoim żywiole. Zmęczona ale szczęśliwa. Troszkę podziałałam nie tylko szyciowo. W końcu kuzynce zrobiłam herbaciarkę i chustecznik. Oj długo czekała. Jak dla mnie za dużo się tam dzieje ale chciała i lawendę i postarzenie i coś w srebrze. Zaszalałam, ale Monika zadowolona. Stwierdziła, że przeszłam samą siebie. Jej się podoba to i ja jestem zadowolona.


 A Wy co o tym sądzicie?

Wielkanoc już wkrótce to uszyłam poduszkę kurkę :)



I owieczkę 


Skończyłam też misia z metryczką dla maluszka


W komplecie jest też kostka sensoryczna. Pierwszy raz szyłam


A później dla kolejnego maluszka uszyłam drugą kostkę, bardzo podobną do porzedniej




Córce zamarzył się bukiet żółtych tulipanów. Mówi i ma. Całe 15 sztuk



W tym tygodniu już chyba szycia nie będzie ( obiecać nie mogę ) sprzątanie czeka. Duchowo też trzeba się przygotować. Dlatego już dzisiaj chcę Wam życzyć 


Z okazji Wielkanocy dużo spokoju, miłości i ciepła 
Niech ten czas przyniesie Wam mnóstwo odpoczynku 
A na stole niech będą same pyszności. 
Mokry dyngus niech oczyści Was na wiosnę 
I niech te dni będą bardzo radosne! 

Spokojnych Świąt Kochani !!!!!

7 komentarzy:

  1. Kuzynka była zadowolona i to najważniejsze. Poducha wielkanocna jest super, ale i pozostałe Twoje prace prace podobają mi się, jak zawsze.
    Spokojnych i słonecznych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wysyp cudowny prac!!!Komplecik lawendowe bardzo mi się podoba!! Kosteczki są super!! Owieczka, misio i kura - urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też niedawno uszyłam podobne kurki, na razie dwie :) pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogodnych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt! Cudne prace! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się podoba 'na bogato' :) Świetna praca

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są Twoje prace.Chustecznik i herbaciaka super. Wesołych Świąt .

    OdpowiedzUsuń