Translate

poniedziałek, 22 stycznia 2018

Tym razem ...

nie próżnowałam. Szyłam, szyłam, szyłam, malowałam, kleiłam aż tygodnia zabrakło. Ostrzegam dzisiaj duuuuużo zdjęć ale mam nadzieję, że Wam się nie spieszy i pooglądacie. Zapraszam więc : jako pierwsze będą tulipany, które szyłam z okazji Dnia Babci i Dziadka 











Skończyłam szyć wyprawkę dla maluszka :) Tu to dopiero będzie  dużo zdjęć 





 A to całość :)


Taki mały skromny worko - plecak w jednorożce 


I na koniec trochę drewienek. Zdjęcia nie najlepsze, coś już mi chyba aparat szwankuje. 



Dużo zdjęć ale jakoś nie umiałam wybrać. Kto dotrwał do końca? Dziękuję Wam, że jesteście ze  mną. Dziękuję za każde miłe słowo . Pozdrawiam cieplutko :)

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ty to Kochana umiesz podnieść mnie na duchu :) Buziak

      Usuń
  2. Lubię twoje uszytki, oglądam je z przyjemnością ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prace!!! Komplety dla maluszków śliczniutkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka u Ciebie powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie próżnowałaś to fakt;D
    piękne prace, na pewno będą sprawiały wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przez te tulipanki zrobiło się tak wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałości!!!Wszystkie prace pięknie się prezentują!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace przepiękne i gustowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zauroczona Twoimi pracami sa cudowne.Pozazdroscic zdolności.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyprawka dla malucha jest super, a i tulipany są pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń