Translate

poniedziałek, 4 grudnia 2017

Poduszki, torebki i inne...

Kolejny tydzień zleciał, kolejny pracowity. Co powstało przez ostatnie dni? Zobaczcie sami :)
Dla miłośniczki STAR WARS , poduszka i kosmetyczka. Prezent urodzinowy od babci.


Dla babci kosmetyczka 




Później była owieczka i torba dla małej damy :)


Kilka worko - plecaków 






Dla dziewczynek uszyłam pikowane torby w baletnice :)


Skończyłam szyć zestaw dla maluszka. 




I na koniec tygodnia uszyłam jeszcze trzy poduszki z aniołkami :)


Przede mną kolejny taki tydzień. Trzymajcie za mnie kciuki obym wyrobiła się ze wszystkim. Dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem. Pozdrawiam cieplutko.

8 komentarzy:

  1. Jak zawsze wszystkie Twoje wspaniałe dzieła są wielce pożyteczne, a do tego piękne. Moc serdeczności Droga Wioletko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Bardzo dużo pracy miałaś :) Zestaw wspaniały! I niesamowicie użyteczny :) Poducha ze Star Wars ekstra! :D Nie wpadłabym na to :D Same cudowności wyszły z Twojej pracowni i jak zwykle czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko Twoje prace są wspaniałe, ale i materiały, które używasz są śliczne. Jestem już w domu i kuruję się :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości!!! Wszystkie prace zachwycają!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Już mocno trzymam kciuki. A mimo wszystko wierzę , że uda się zrobić co założyłaś. Dlaczego tak piszę ? Bo to, co tu pokazujesz jest tak piękne, śliczne, wdzięczne , że takie piękno samo się stara , z siebie, by powstać i nie robić problemów. Wspieram to piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności!!!! Wszystko bez wyjątku bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i kolorowe sa Twoje prace,Jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń