Translate

poniedziałek, 20 listopada 2017

Torebkowo i poduszkowo :)

Mikołajki i Gwiazdka zbliżają  się wielkimi krokami. Coraz więcej prezentów z tej okazji powstaje w mojej domowej pracowni. Jako pierwsze powstały torby dla małych dam :) Wszystkie w baletnice. Widzę, że się podobają bo będą jeszcze dwie w ten motyw.




Jako prezenty powstały też  " muzyczne " poduszki. Są dodatkiem do toreb z poprzedniego postu. 







Prezentem jest też stopa - poduszka dla pewnej podolożki :)



Teraz powinny być zdjęcia wyprawki dla niemowlaka ale zabrakło mi materiału więc nie skończyłam całego zamówienia. Pokarzę jak już wszystko będzie uszyte. Tak samo jest z owieczkami. W tym tygodniu powinnam je skończyć. 
To na tyle dzisiaj. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko :)

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe! Materiał jest bardzo wdzięczny :)
    Ale stopa? Rozbawiła mnie do łez! Jest wspaniała! Co za pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) Bardzo mi się podobają :) Stopa - hi hi rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, dziewczęce torby; ostatnio zachwyca mnie połączenie różu i szarości, muszę sobie coś takiego uszyć:) poducha-stopa jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Młode damy z pewnością będą zachwycone. Torby są piękne !!! A na takich podusiach tylko piękne sny będą się śniły

    OdpowiedzUsuń
  5. stopa- super pomysł! Aż się uśmiałam. Torby super!

    OdpowiedzUsuń