Translate

poniedziałek, 6 listopada 2017

Jakoś się kręci :)

Witajcie Kochani ,
jak już wiecie mało szyję z wiadomych względów ale zdjęć dzisiaj nie zabraknie. Zacznę od króliczki Izabeli, która jest prezentem urodzinowym na trzydziestkę :)





Ta króliczka jest do towarzystwa królika Wampirka, którego już wcześniej Wam pokazywałam. Doszyłam mu tylko trampki :)



Tydzień zakończyłam torbami dla kociar :)



I to na tyle w poprzednim tygodniu. Dziękuję za każde pozostawione słowo zwłaszcza jeśli chodzi o zdrowie.  Pozdrawiam cieplutko :)

7 komentarzy:

  1. Kochana moja!!! Króliki szałowe! Ale te trampki!!! Jak je wyczarowałaś? Są genialne!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal świat Ci wiruje?
    Bardzo ładne króliki a torby uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutkie króliczki!!! Wspaniałe torby!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. przy "doszyłam trampki" mnie zatkało- Szacun!

    OdpowiedzUsuń
  5. Królik na trzydziestkę - cudny!

    OdpowiedzUsuń