Translate

poniedziałek, 23 października 2017

Dzisiaj będzie kolorowo :)

Ale za nim będzie to pokażę Wam kolejnego króliczka z metryczką , tym razem dla maleńkiego Alexa :)



Potem długo nie było nic i oczywiście przyszła sobota to się rozszalałam. Ale żeby nie było tak pięknie, że ja niby taka pracowita jestem to muszę napisać, że zaczęłam je z miesiąc temu i dopiero wszystkie skończyłam wczoraj. A oto one KOLOROWE MISIE :








Jest już i Świąteczny :)


A na koniec cała gromadka, która wyruszy w dalszą drogę :)


I to na tyle poprzedni tydzień. Dziękuję za każde miłe słowo od Was. Takie słowa zawsze motywują i nadają sens mojemu szyciu :)
Pozdrawiam cieplutko .

6 komentarzy:

  1. Świetne są te miśki!! Faktycznie się rozszalałaś :)))) Pięknie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przemiły króliczek!!! Urocze misiaczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho, ho, ale u Ciebie wesolutko! Świetne misiowe stadko zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kolorowe miesiączki.Śliczne kolory.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń