Translate

poniedziałek, 24 lipca 2017

Nie wytrzymałam ...

i siadłam do maszyny. Nie to, że mi się nudziło ale po to żeby później wyrobić się ze wszystkim. Cały sierpień już mam zaplanowany szyciowo . Tydzień temu wróciłam od siostry. We wtorek świętowałam swoje urodziny. Upiekłam tort bezowy bo przecież rodzinka by mi nie darowała gdyby go nie było. A od środy wzięłam się za szycie. Chyba bardziej jestem  zorganizowana jak pracuję niż jak mam wolne bo to szycie szło mi bardzo ciężko. Sezon na pary ślubne trwa dlatego powstały dwie kolejne :)  

Pierwsza pójdzie jako prezent dla Ewy i Adama :)



Doszyłam też owieczkę do pary , którą szyłam wcześniej. Mały Staś ma się urodzić niebawem i dostanie swoją owieczkę. 


Staś będzie dowiązany wstążkami do pary ślubnej :)


A to kolejna parka dla Kasi i Piotrka :)



Na szybko uszyłam sobie rogala podróżnego. Dzisiaj będę go testowała bo jedziemy całą rodzinką na nasze pierwsze wakacje, jedziemy do Karpacza. 



A  na koniec nie wiem za bardzo co to wyszło uszyłam takie  zawieszki, które między innymi podaruję  na kiermasz gdzie pieniążki zostaną przekazane do schroniska dla zwierząt a potrzebne są na operację dla kotki. Po powrocie na pewno coś jeszcze doszyję.


Kończę i uciekam bo zaraz wyjeżdżamy. Witaj przygodo !!!!! Nie zamierzam leniuchować. Mam tylko nadzieję, że pogoda nam dopisze. Nie musi grzać oby tylko nie padało. Pozdrawiam cieplutko i do następnego wpisu :)

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace :) Uwielbiam te Twoje szyjątka :) Tak równiutko i perfekcyjnie je tworzysz, nie mogę wyjść z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! Najlepsze życzenia urodzinowe! <3
    Wiedziałam, że nie wytrzymasz bez szycia ;) Psiaki cudne! Bo, że owce są moje ukochane, to już wiesz :D
    Udanego urlopu! :) Może z powrotem przez Wrocław? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana za życzenia😊Powrot bedzie przez Wrocław bo chcemy odwiedzic ZOO.

      Usuń
    2. Wspaniale! :) Może kawka? ;)

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę, że zasiadłaś do maszyny bo i są moje ukochane owieczki. Z okazji urodzin- spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje Kochana za życzenia i bardzo sie cieszę, że nadal podobaja sie Wam moje owieczki 🌺🌷🌻

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie szyjesz,ta parka jest cudowna,a zawieszki wywołały u mnie serdeczny uśmiech ♥
    Najlepszego ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Twoje prace tez mnie zachwycają.Fajnie, że zawieszki sie spodobały bo nie wiedziałam czy bedzie wiadomo co to jest.

      Usuń
  6. za to jak widzę owce na zdjęciach prezentują się wspaniale! (jakież one muszą robić wrażenie na żywo!!!)

    OdpowiedzUsuń