Translate

poniedziałek, 1 maja 2017

Majóweczka, majóweczką ...

a u mnie praca wre. Zeszły tydzień był bardzo pracowity i ten też zapowiada się taki. A co powstało ostatnio? Ostrzegam dużo zdjęć. 
Pokończyłam anioły komunijne :)

- blondynka na różowo 


- brunetka na miętowo


Powstało też dużo toreb bo to przecież sezon się zaczął :)

- dla miłośniczek kotów 



i psów :)


a także sówek ( słodkie prawda? )


to jeszcze nie koniec - łapacze snów



serca hand made 


Tydzień zakończyłam dwoma kompletami dla maluszków :)

- dla dziewczynki



- dla chłopca :)



Zanudziłam? Mam nadzieję, że nie. Kochani życzę Wam udanej, słonecznej, pełnej odpoczynku majóweczki  i do zobaczenia za tydzień.

4 komentarze:

  1. Anielice są urocze, ale te torby już totalnie! I to z moimi ukochanymi kotkami :) Udanej majówki życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyjesz! Szyjesz na potęgę, nie to co ja :(. Torby są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie uszytki bardzo ładne; kompleciki dla maluszków śliczne i praktyczne (niedługo czeka mnie szycie podobnych), ale anioły wzbudziły mój szczery zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne uszytki.Torba z sercami skrzydła moje serce.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń