Translate

wtorek, 20 grudnia 2016

Piernikowa Chatka:)

No i skłamałam w poprzednim poście, że prócz misiaków nie uszyłam nic więcej świątecznego. Przyznaję się skleroza - siostra moja rodzona, jakieś zaćmienie umysłu. 5 min po tym jak opublikowałam post olśnienie - a poduszki? I tak chciałam Wam pokazać jeszcze przed Świętami dwie poduszki z chatkami z piernika, są to prezenty pod choinkę dla dwóch siostrzyczek Zuzi i Igusi. Jak myślicie spodobają się dziewczynom? 



Na Fb jeszcze pokazać ich nie mogę więc tu mają premierę. Pozdrawiam cieplutko :)

5 komentarzy:

  1. Z pewnością będą się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. TYlko się do nich przytulać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy na pewno się spodobały. Są urocze. Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń