Translate

środa, 28 stycznia 2015

Kaya :)

To jedna z moich ostatnich prac. Nawiązywać miała do barw biało - czerwonych, mam nadzieję, że udało mi się to. Ot taka z niej patriotka. Owieczka ta poleci do Anglii do dziewczynki o imieniu Kaya. 




To już ostatni wpis w tym miesiącu. Muszę troszkę zostawić sobie na przyszły miesiąc kiedy to w trakcie remontu nic nie powstanie. 
Cieszę się, że podobają się Wam moje rozczochrańce. Na pewno jeszcze będą ale to już w przyszłym miesiącu i będzie też więcej owiec. 
Prace powstawać nie będą ale ja na pewno zajrzę do Was i to nie jeden raz. Buziaki przesyłam i trzymajcie się cieplutko.

13 komentarzy:

  1. Śliczna patriotka i napewno nowej właścicielce się spodoba :-) powodzenia przy remoncie - pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Na szczęście remont robi mój mąż a ja od poniedziałku zaczynam nową pracę. Liczę też na to, że i posprząta po remoncie. Pozdrawiam

      Usuń
  2. I znowu piękna praca!!!Zawsze czekam z niecierpliwością na Twoje nowe cudeńska!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna podróżniczka, maja urocze mordki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham, uwielbiam, szaleję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna owieczka, śliczną ma sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka i taka patriotyczna :) Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się, zerknęłam też na inne owieczki i masz niesamowity talent :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń