Translate

sobota, 11 października 2014

Para Młoda dla Młodej Pary :)

Miały być dzisiaj  owieczki ale co mi tam - jeszcze troszkę poczekają. W końcu powiecie- coś innego a nie tylko owce, owce i owce.  Dzisiaj " nowożeńcy ". Już kiedyś szyłam Młodą Parę -  owczą, tym razem jest to inna parka. Para ta powstała na zamówienia jako prezent ślubny na dzisiejszą uroczystość. Mam taką nadzieję, że się spodoba. 




To na tyle zdjęć. Pragnę Wam podziękować za te wszystkie motywujące komentarze, które mi pozostawiacie, naprawdę to miód na moje serce. Dziękuję Wam ślicznie i pozdrawiam cieplutko. 

14 komentarzy:

  1. Wspaniała Para Młoda i piękny prezent ślubny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka para Nowożeńców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna Para :) Suknia Panny Młodej cudna :)

    Pozdrowienia
    Wiola z Vintage Garden

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna para :) idealna na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no genialne! Jak Ty szyjesz te ich ubranka, są rewelacyjne i te getry u Pani młodej i koronki, no cuda!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna para młoda. Dopracowana w każdym calu

    OdpowiedzUsuń
  7. Udana para. Taka elegancka i wysmakowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Para Młoda jest fantastyczna!:)


    Własnie szyłam ostatnio dwie i jeszcze dwie przede mną;) Tylko za mało czasu na dodawanie zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalenie eleganccy! :))) I jeszcze te skrzydełka... Wspaniały pomysł i cudne wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyszło,podoba się.Miłego Nowego Tygodnia.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała parka, bardzo fajny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no no, chyba powinnaś wsytąpić w programie Project Runway jako projektankta :) Tyle już "osób" ubrałaś. A każda innna.... zawsze na koniec pokazu jest pata ślubna.

    OdpowiedzUsuń