Translate

niedziela, 26 maja 2013

Dzień Mamy :)


" Kto mnie kocha ? "
Kto mnie może kochać więcej ? 
Zmarznę - grzejesz moje ręce.
Zszywasz spodnie, budzisz rano
Miód smarujesz mi na chlebie
Ty mnie kochasz a ja mamo
Bardzo, bardzo Kocham Ciebie ! "

Dzień Mamy obchodzę już od 17 lat, od 11-u podwójnie. Szczęściem Matki są jej dzieci. 


Wszystkim Mamom życzę cudownego świętowania.
A teraz biegnę zadzwonić do swojej Mamy. Niestety przez dzielące nas kilometry nie mogę złożyć jej życzeń osobiście. 

3 komentarze:

  1. 26 maj niech trwa!!!
    w szczęściu i radości dla wszystkich mam!!!
    Pozdrawiam ciepło w tak szczególny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiola, cudownie jest być Mamą :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. tak bycie mamą to najpiękniejsza rola życiowa :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń