Translate

niedziela, 10 lutego 2013

Coś nowego , coś starego :)

Nowe to nowe wzory owieczek .



A ta wygląda troszkę jak owieczka specjalnej troski . Nie wiem co z tego wyszło , szczur , kret czy nie wiem co jeszcze.


No i na koniec coś starego czyli Owieczka JAGÓDKA - tak nazwana przez nowych właścicieli.


Bardzo serdecznie witam nowe obserwatorki : PACZAJKĘ , która głosowała na moją Walentynkową Krówkę , MIŁY DROBIAZG , ANIĘ DEMARCZYK , BENIĘ SALWACH i SZEPTUCHAART . 
Witam Was dziewczyny serdecznie a Was moi kochani zapraszam na blogi dziewczyn bo tworzą wspaniałe rzeczy. 
Bardzo ślicznie dziękuję Wam Kochane za tyle miłych słów o mojej Krówce .




24 komentarze:

  1. Wiolu, ładne te nowe owieczki,takie dobrze wypasione.Coś nowego i fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam, owieczka Jagódka "CUDO":)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne szyjątka :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagódka piękna. Druga- jaki szczur, jaki szczur- po prostu szara owca- nie biała, nie czarna tylko szara, mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Owieczki są cudowne, a nie wiem, co Ty chcesz od tej drugiej, w końcu w każdym stadzie musi być czarna owca:) Wszystkie są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawnie wygladają owieczki w kwiatki, a Jagódka jest śliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jagódka jest boska :* A ta nowa owieczka ma kształt jak te z kreskówek czasem o kanciastych dupkach :P Taka bardziej podusia z niej, przynajmniej ja bym się wtuliła i zasnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję dziewczyny , na Was zawsze mogę liczyć z miłym komentarzem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne owieczki, takie do przytulania...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze owieczki:)Ta środkowa po prostu troszkę więcej na siłowni ćwiczyła. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Owieczki śliczne. Wyróżnienia szukaj w zakładce Wyróżnienie. Mam nadzieje że je znajdziesz. Pozdrawia Benka.

    OdpowiedzUsuń
  12. super słodko wyszły życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. I jak zwykle piękne rzeczy stworzyłaś:) a Jagódka jest słodziutka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super.Pozdrawiam i zapraszam po wyróznienie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w owieczkach!
    Trafiłam tu z polskich blogów handmade gdzie zobaczyłam Twoją krówkę. Cudowne prace!
    Gruba owieczka ma uszka trochę jak szczurki dumbo ;) Też jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurcze, te Twoje krówki i owieczki sa po prostu bajeczne !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Owieczka iście wielkanocna.Będzie pasować do kwiatowych dekoracji.Owieczka jak zwylke słodka i imię ma odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tworzysz piękne rzeczy, będę zaglądać. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko cudowne i piękne! Wiemy co mówimy :)

    OdpowiedzUsuń